در ورق های ۱۰۰ درصد آکرولیک تعدادی رنگ های خاص هستند که نحوه اجرای آن ها کاملا متفاوت از بقیه رنگها می باشد که در ورق های استارون لوته به قرار زیر می باشند.

 

نحوه نصب ورق ها اکلیل دار-1

 

این رنگ ها با توجه به زاویه دید و نور تیره و روشن دیده میشوند و دلیل آن هم این است که دارای پیگمنتهای آکریل ( رنگدانه های اکریل ) هستند که زمان اضافه شدن به سطح ورق در خط تولید با زاویه ۴۵ درجه در سطوح ورق تزریق می گردند و چون انکسار و شکست نور دارند . بنابراین هنگامی که شما از چپ به راست یا راست به چپ و همچنین عمود بر سطح ورق آنرا نگاه کنید متوجه تفاوت رنگ در زوایای مختلف میگردید و دلیل آن هم همان دانه های بسیار ریز آکریل می باشدکه زیبایی کار را دو چندان می کند.

 

نحوه نصب ورق ها اکلیل دار-2

 

بنابراین در هنگام برش و متصل کردن قطعات میبایست به سمت برش توجه نمود و قطعات برش خورده را در همان راستای برش به هم متصل نمود تا زمانی که قطعات به هم متصل میشوند دچار تغییر رنگ نگردند.

 

نحوه نصب ورق ها اکلیل دار

 

 

 

بهترین کاری که میتوان سمت برش ورق را مشخص کنید توجه به سمت نوشتهای پشت آن ها و برهمین اساس فلش زدن سمت برش با ماژیک بر روی سطح ورق میباشد.

نکته قابل توجه نیز این است که حتما باید لبه های این نوع رنگها را با زاویه ۴۵ درجه فارسی نمود در حالی که نباید سمت برش را نیز فراموش نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *