در طی بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر متوجه تولید صفحات ۱۰۰٪ اکریلیک در ایران شدیم که این اقدام توسط شرکت گلستان بلور با برند کورین رونمایی و تولید انبوه شده است.

از اینرو ترتیب مصاحبه ای را با ریاست محترم این شرکت جناب آقای کاشانی کیا ترتیب دادیم، تا اطلاعات بیشتری را در اختیار افراد علاقه مند به این عرصه قرار دهیم.

تولید صفحات 100٪ اکریلیک در ایران

لطفاَ خودتان را معرفی کنید و کمی از خودتان و سابقه و مشخصات محصولات و شرکتتان توضیح دهید ؟
من غلامرضا کاشانی کیا رئیس هیئت مدیره شرکت گلستان بلور هستم.
شرکت بیش از ده سال است که در زمینه انواع سنگ یکپارچه فعال می باشد. و تولیداتی در سه نوع صفحات ۱۰۰٪اکریلیک با برند کورین و اکرولیک های اصلاح شده با برند تکسانیت و ۱۰۰٪پلی استر با برند گلستون دارد. که علاوه بر آن روشویی، ضرفشویی و چسب های اکریلیک و … را نیز تولید و تامین می نماید.

با چه محصول نوآورانه ای وارد بازار شده اید؟
اخیراَ شرکت موفق به تولید صفحات ۱۰۰% اکریلیک کورین و عرضه چسب اکریلیک کورین باند گردیده است که تنها و اولین تولیدکننده این محصول با این شرایط در کشور هستیم.

هدف شما از تولید و یا شرکت در نمایشگاه ؟
هدف از شرکت در نمایشگاه عرضه محصولات جدید شرکت و ارتباط بیشتر با خریداران و آشنایی با خریداران جدید می باشد.

چی شد که به فکر تولید چنین محصولی افتادید؟
جای صفحات ۱۰۰٪ اکریلیک تولید داخلی واقعاَ در بازار ایران خالی بود و فقط محصولات خارجی عرضه می گردد که با تولید صفحات کورین ۱۰۰٪ اکریلیک این جای خالی پر شده است.

آیا رقیب جدی داخلی یا خارجی دارید و وضعیت شما نسبت به رقبای مخصوصاَ خارجی چگونه است؟
چندین تولیدکننده داخلی و همچنین تعدادی شرکت بین المللی در عرضه صفحات یکپارچه فعال هستند که تاکنون کیفیت نسبتاَ خوب و قیمت های مناسب رقابت خوبی با آنها داشته ایم. به ویژه با عرضه صفحات کورین ۱۰۰٪ اکریلیک دیگر برای هرگونه تقاضا با کیفیت های مختلف و قیمت های کاملاَ رقابتی با محصولات داخلی کاملاَ پاسخگو هستیم. علاوه بر آنکه محصولات ما ده سال تضمین کیفیت دارند که تقریباَ هیچ شرکت حتی خارجی نیز چنین گارانتی را نمی تواند عرضه کند.

برای آینده چه برنامه ای دارید؟
ارتقاء کیفیت، افزایش تولید و کاهش قیمت ها تا جایی که انگیزه خرید محصول خارجی برای مصرف کننده نباشد.

بازارهای جهانی را در مورد محصول خودتان چگونه می بینید و چه برنامه ای برای حضور در بازارهای جهانی دارید؟
هم اکنون محصولات شرکت به بازارهای منطقه شامل پاکستان، عراق، آذربایجان و ارمنستان صادر می شود که توسعه این بازارها از اهداف شرکت می باشد.

نکته یا صحبت خاصی با خوانندگان این مصاحبه دارید؟
از کلیه خریداران که با حمایت خود موجب پیشرفت روزافزون شرکت و زمینه اشتغال و تولید داخلی را فراهم نموده اند صمیمانه تشکر می گردد.

همچنین از زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان گروه سنگ که در جهت اطلاع رسانی، آموزش و ارتقاء اطلاعات در این صنعت کوشش فراوانی نموده اند بسیار سپاسگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *