آذرین پارس - برد استون

  آذرین پارس – برد استون سهامی خاص شماره ثبت ۷۴۵۶ شناسه ملی ۱۰۷۴۰۰۶۵۴۳۵ در سال ۱۳۸۷ با مدیرعاملی آقای عزیزالله سپهوند در شهرستان تاریخی و زیبای خرم آباد در استان لرستان ثبت و تاسیس شد و اقدام به راه اندازی کارخانه تولید سنگ مصنوعی کوارتز در مساحتی بالغ یر ۸۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد با برند برد استون نمود.

این شرکت یکی از چند شرکت تولید کننده کوارتز در کشور می باشد که امیدداریم بتوانیم در آینده میزان فعالیت بیشتری را از آن در عرصه کوارتز در کشور ملاحظه کنیم و صد البته که شاهد درخشش این شرکت در عرصه بین المللی و صادرات را شاهد باشیم.

با آرزوی بهترین ها برای دلسوزان و تولیدکنندگان عزیز کشورمان که با تمام وجود همه زندگی خود را به پای رشد این خاک قرار می دهند.

 

برند آذرین پارس – برد استون
عنوان سری مرمر
 کشور  ایران
 طول اسلب  ۳۰۰ سانتیمتر
 عرض اسلب ۱۵۰ سانتیمتر
 ضخامت اسلب ۱۲ و ۱۶ میلیمتر
   

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”18″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”نمایش اسلایدی” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
برای سفارش محصولات این شرکت با شماره : ۰۲۱۶۶۹۰۸۶۰۰ تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *