کومه سبز آرمانی

شرکت کومه سبز آرمانی سهامی خاص در اردیبهشت ۱۳۸۰ با شماره ۱۷۳۹۸۹ به ثبت رسید.

در سال ۱۳۸۳ کومه دستگاههای تولید یکپارچه (Continuous Solid surface Casting ) سنگ مصنوعی را از شرکت ADM Isobloc GMBH آلمان و قالبهای تولیدی را از شرکت Gruber خریداری نمود و در سال ۱۳۸۵ تولید صفحات و انواع گسترده ای از قالبهای مرتبط ( وان – زیردوشی – روشویی- ستون و سرستون – قاب شومینه و…) با برند پلی گرانیت آغاز گردید.

کومه سبز آرمانی در سال ۱۳۸۷ محصول رویه کورین آماده نصب را با برند گرانکس روانه بازار نمود. و واحد قالب سازی و نصب را در واحدی مجزا راه اندازی نمود.

صفحات گرانکس از ۵ لایه شامل لایه رویین از جنس کورین و سه لایه میانی از mdf و یک لایه بالانسر از جنس کورین بی‌رنگ به منظور ضدآب کردن صفحات در قسمت زیرین، به صورت هم چسبیده تشکیل شده که مجموعاً ۵٫۵ سانتی‌متر ضخامت دارد.

پلی‌ گرانیت  به اختصار تشکیل شده است از رزین‌ های پلیمری، فیلر ATH ،افزودنیهای شیمیایی، رنگدانه و… که به صورت سرد ریخته‌گری می‌شود. و پس از طی پروسه‌ای چند مرحله ای تبدیل به صفحات سالید سورفیس یا همان کورین با ضخامت ۱۳ میلیمتر و عرض ۷۷ سانتیمتر و طول ۳٫۶ متر مبشود.

در جریان تغییرات قیمت مواد اوایه وارداتی و همچنین اجرت نصب صفحات استاندارد کورین شرکت کومه از سال ۱۳۹۶ مجددا بر تولید صفحات استاندارد با ابعاد ۳۶۰*۷۶*۱٫۲ تمرکز نمود. با ورود مجدد با ارائه رنگهای مورد پسند بازار تولید و در سطح محدودی ارایه گردید. که بخاطر بازخورد مثبت حاصل شده باعث شد شرکت کومه پلیگرانیت را محور کار خود قرار دهد.

کومه سبز آرمانی علاوه بر تولید کورین نماینده شرکت  TP&T هلند در ایران نیز می باشد که ماده شیمیایی به نام هایتوکس را وارد می کنند.
هایتوکس نیز یک نوع رنگدانه با ساختار کریستالی روتایل است که ۹۵ درصدش دی‌ اکسید تیتان می باشد. و در صنایع رنگ کاربرد دارد، و استفاده از آن موجب کاهش هزینه‌های تولید می‌ شود.
متخصصین و تولیدکننده‌ های مرتبط با رنگ می‌توانند این مجصول را جایگزین دی‌ اکسید تیتان بسیار سفید کنند، که در این صورت میزان مصرف رنگدانه‌های گران‌ از قبیل سبز اُپال، قرمز هانزا و خاکستری ترافیکی کاهش خواهد یافت. شرکت کومه سبز آرمانی نماینده رنگ های بژ و خاکستری آن می‌باشد.

شرکت کومه سبز آرمانی در سال ۱۳۹۷ اقدام به ارائه برند نیکا با کیفیت بالاتر نسبت به تمامی برندهای قبلی خود نمود. و بیشتر فعالیت خود را متمرکز بر روی این برند کرد تا بتواند محصولی ویژه از خود در بازار داشته باشد در کنار دو برند دیگر پلی گرانیت و گرانکس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *