نصب رویه کورین آشپزخانه های تجاری

۱- کابینت بایستی یکسان و تراز باشند ،بدون پیشامدگی که موجب ترک شود.
۲- برای رویه در فواصل ۴۵ سانتی متری تکیه گاه درست نمائید.پایه های بیش از ۱۵ سانتی متری باید تکیه گاه اساسی داشته باشند .درفواصل ۷/۵ سانتی متری برشها تکیه گاه تعبیه نمائید.
۳- قسمت های سردوگرم بایستی از زیر تکیه گاه داشته باشند و روی سنگ کورین گذاشته نشوند.
۴- سنگ کورین را بانقاط سیلیکونی در فواصل ۶۰-۴۵ سانتی متری به تکیه گاه بچسبانید ،چسب را بصورت ممتد استفاده نکنید.
۵- رویه هیا بخش های سردو گرم را از هم جدا نمائید و از یک درز ظریف سیلیکونی می توان استفاده نمود.
۶- برشها را به کمک الگو و فرز انجام دهید و قوسهایی با شعاع ۱۳ میلی متر در گوشه ها تعبیه نمائید .لبه های قسمت های برش خورده را ۳ میلی متر در بالا و پایین سابیده و گرد نمائید.
۷- گوش های برشهای مستطیلی را با بستهای ۱۵*۱۵ سانتی متری سنگ کورین تقویت نمائید.برشهای حلقوی نیز بایستی با یک حلقه ممتد به عرض ۵ سانتی متر از سنگ کورین تقویت گردد.
۸- پیرامون تمام برشهای قسمت داغ و سرد بایستی با یک لایه عایق حرارتی پوشیده شوند.
۹- درقسمت پایین کابینت ها بایستی یک هواکش جهت مکش هوای سرد و در قسمت بالا نزدیک به رویه نیز بریدگی هایی برای راندن هوای گرم به بیرون تعبیه شود.حرارت در کابینت نباید بیش از ۷۶ سانتی گراد گردد.
۱۰- هرگونه محافظی بایستی روی کابینت و یا زمین پیچ گرددو مستقیما روی سنگ کورین نباشد.سوراخهای روی سنگ کورین برای اینگونه محافظ ها بایستی ۶ میلی متر بیشتر از قطر آنها باشند تا جوابگوی هرگونه انبساط و انقباض باشند.
۱۱- درزهای میزهای تحویل غذا بایستی با بست های ۱۰-۷/۵ سانتی متر تقویت شوند درزها را در فاصله ۷/۵ سانتی متر و یا بیشتر از برش ها قراردهید.

نصب رویه کورین آشپزخانه های تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *